
Kierownik prowadzący nasz sklep odpowiedzialny będzie za realizację celów biznesowych (realizacja planu sprzedażowego oraz zarządzanie jakością sprzedaży), właściwy poziom obsługi klienta, za powierzony towar.
Zakres zadań:
- zarządzanie sprzedażą w sklepie
- planowanie i organizacja pracy własnej i zespołu
- stawianie celów i rozliczanie pracowników z zadań
- motywowanie zespołu i poszczególnych pracowników
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów i stosowaniem procedur sklepu (m.in. ekspozycji towaru, dokumentacji, pracy sklepu)
- rekrutacja i selekcja personelu
- profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
Oferujemy:
- udział w szkoleniach przygotowujących do roli Kierownika
- wsparcie w prowadzeniu sklepu
- system rozliczenia - podstawa + atrakcyjny system prowizyjny
- niezbędne narzędzia pracy
Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:
- 2 letnie doświadczenie w kierowaniu sklepem (mile widziane w branży odzieżowej, obuwniczej)
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- umiejętność oceny i analizy osiąganych wyników sprzedażowych
- umiejętność organizacji podstawowych procedur funkcjonujących w sklepie, w tym VM i obsługi klienta
- dobra organizacja pracy własnej i zespołu
- inicjatywa i przedsiębiorczość w działaniu
- umiejętność motywowania zespołu
- komunikatywność
- samodzielność w działaniu
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej bądź też gotowość do jej założenia