Chcesz dostawać specjalne zniżki i informacje? Zapisz się :
(Akceptuję regulamin newslettera oraz politykę prywatności)

Strefa Fashion

HOUSE: pełne słońca nowości

Pełne słońca nowości już w House! Denim, marynarskie paski i biel! Wskakuj na pokład z kolekcją dla niej - Seafarer oraz dla niego - Sink or Swim!

Zapraszamy do salonu HOUSE!

SWISS: nowe zegarki damskie Lars Larsen

Niech Twój czas rozkwitnie na wiosnę ze świeżą kolekcją zegarków LARS LARSEN - duńskie, minimalistyczne, kobiece. Sprawdź całą kolekcję w butiku SWISS!

Pastelowe sorbety w kolekcji Solar S/S 2018

Do pastelowych kolorów wracamy każdej wiosny. Pudrowe barwy łączą w sobie kobiecość, romantyczność i ponadczasową elegancję. Tym razem pojawiają się jednak w zupełnie nowej odsłonie – ten sezon należy do chłodnych odcieni! Pastele z kolekcji S/S 2018 marki Solar wprowadzają do naszej garderoby delikatne, letnie orzeźwienie.

DESERT ROSE: nowa kampania MOHITO Spring Summer 2018

Tego lata MOHITO obiera kurs na Południe zachwycając intensywnymi kolorami i kobiecymi fasonami. Kluczowe trendy znajdują odzwierciedlenie w obiektywie Mateusza Stankiewicza, przed którym stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Naturalna uroda bohaterek kampanii świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.

SINSAY: wiosenne trendy w najnowszym lookbooku

Sinsay zaprasza do zabawy modą. W najnowszym lookbook’u stawia na jedne z najmodniejszych trendów sezonu: oryginalny duet różu i czerwieni oraz jeansowy total look.

Projektanci marki bardzo umiejętnie odczarowują połączenie dwóch mocnych barw. Miks ten pojawia się na ubraniach inspirowanych kultową lalką “Barbie”. Różowa sukienka zestawiona z czerwonymi rajstopami to totalny must have.  Inna propozycja to bluza w odcieniu różu połączona z czerwoną apaszką i botkami w tym samym kolorze.

MOHITO: wiosenna odsłona kolekcji Gold Label

Wiosenna odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label pełna lśniących zdobień i frędzli, została zaprojektowana z myślą o fankach stylu glamour, które lubią manifestować swój styl. Stonowana paleta opiera się głównie na subtelnych odcieniach chłodnego różu i złota. Prócz wieczorowych sukienek z opalizujących tkanin, w kolekcji można znaleźć szorty i bluzki z pięknymi detalami. Limitowana linia jest już dostępna w wybranych salonach w całej Polsce oraz na stronie www.MOHITO.com

Wielkanocne propozycje od marki Czas na Herbatę

Z okazji Wielkanocy marka Czas na Herbatę stworzyła aromatyczne propozycje, które będą idealnie komponować się z wielkanocnymi specjałami. Wielkanocny Poranek to połączenie czarnej herbaty Yunnan z apetycznymi owocami acai. Całość została okraszona maleńkimi, słodkimi perełkami, które kształtem przypominają wielkanocne pisanki. Wyspa Wielkanocna na pewno zachwyci Waszych gości i doda im energii po długim biesiadowaniu przy stole. Jej bazą jest zielona herbata Sencha, dopełniona soczystym ananasem, trawą cytrynową oraz złocistymi płatkami słonecznika.

Robert Lewandowski Collection - kolekcja Vistula na wiosnę i lato 2018

Robert Lewandowski Collection wiosna-lato 2018 to kontynuacja współpracy marki Vistula z jednym z najlepszych piłkarzy na świecie.

Ambasador po raz kolejny zadecydował o tym, jakie materiały i fasony pojawią się w kolekcji sygnowanej jego nazwiskiem. Linia ubrań to połączenie charakterystycznego stylu sportowca, najnowszych trendów oraz ponadczasowej klasyki. Podobnie jak poprzednie kolekcje, została podzielona na dwie części: casualową oraz formalną.

WÓLCZANKA na wiosnę i lato 2018

Kolekcja Wólczanki wiosna-lato 2018 to formalne modele w wielu wariantach, o różnorodnej kolorystyce i strukturze, będące podstawą każdej biznesowej stylizacji, jak i modele na nieformalne okazje, wykorzystujące bogactwo wiosenno-letnich kolorów i wzorów, w zgodzie z najnowszymi światowymi trendami, ale interpretowanymi w wyjątkowy, niepowtarzalny sposób.

BYTOM męska muzyka i męskie krawiectwo

Męskie krawiectwo, męska muzyka, inspirujące relacje Rodziny Waglewskich oraz niebywałe osobowości muzyków, zainspirowały do stworzenia serii klimatycznych zdjęć na sezon wiosna – lato 2018, na których artyści wystąpili w specjalnie zaprojektowanych przez BYTOM garniturach i koszulach, stworzonych z myślą o indywidualnych wyznacznikach ich stylu. Sesja odbyła się w łódzkim studio koncertowym im. Henryka Debicha, w którym zespół zagrał sztandarowy utwór pt. OJCIEC. Został on zarejestrowany w ramach video sesji nagraniowej BYTOM Live, w dotychczas nieemitowanej nigdzie, rozszerzonej wersji.

Strony